Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Olhares & Trilhas
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 27 No. 1 (2025): Número atemático
Vol. 27 No. 1 (2025): Número atemático
Published:
2025-01-09
Artigos
Aspects about literacy and literacy in the new coronavirus pandemic
a case study with schools in the interior of Minas Gerais
Elizabete Ramalho Procópio, Lílian Perdigão Caixêta Reis (Author)
1-22
PDF (Português (Brasil))
Women in science:
a pedagogical proposal to value women's contribution to scientific development
Talita Marques, Vanessa Fonseca Gonçalves, Kátia Gomes Facure Giaretta (Author)
1-18
PDF (Português (Brasil))
Study on the pedagogical appropriation of the game Minecraft in Technical Course in Buildings
Rafael Montoito, Leonardo Leite (Author)
1-22
PDF (Português (Brasil))
Concepções em disputa nos materiais de apoio pedagógico para a Educação Infantil: alfabetização, letramento e leitura e escrita
Vera Moura, Maria Fernanda Rezende Nunes (Author)
1-20
PDF (Português (Brasil))
Seção atemática
Reading and Writing in Early Childhood Education Project – LEEI (2013-2023)
an analysis in three moments
Estela Souza de Castro, Julia da Fonseca Lopes, Gabriela Medeiros Nogueira (Author)
1-23
PDF (Português (Brasil))
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Keywords
Literacy
Covid-19
Pandemic
Teaching
Pandemic.
Education
IsF
Learning
Remote Education
Teacher
Oral genre
Português
Semiarid
Motivation
Reflective narrative
Block title
A etimologia de alguns vocabulários referentes à educação
1333
A construção da identidade da criança na Educação infantil numa perspectiva histórico-cultural
612
Importância do memorial enquanto estratégia de formação profissional no projeto veredas
556
Um breve histórico da alfabetização no Brasil
413
Percepção ambiental e educação ambiental: uma reflexão sobre as relações interpessoais e ambientais no espaço urbano
316