Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Olhares & Trilhas
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 25 No. 2 (2023): Número atemático
Vol. 25 No. 2 (2023): Número atemático
Published:
2023-12-01
Full Issue
Expediente (Português (Brasil))
Seção atemática
HISTORICAL TRAJECTORY OF SPECIAL EDUCATION POLICY IN BRAZIL
FROM EXCLUSION TO INCLUSIVE PERSPECTIVE
Catia Vaz, Lizandra Brasil Estabel (Author)
1-17
PDF (Português (Brasil))
Pedagogical practices in special education: collaborative teaching and group learning in the regular classroom
ensino colaborativo e aprendizagem em grupo na sala de aula
FRANCIELE RUSCH KÖNIG, Fabiane Romano de Souza Bridi (Author)
1-17
PDF (Português (Brasil))
A educação para as relações étnico-raciais no ensino de Ciências da Natureza:
uma análise da Base Nacional Comum Curricular
Manuella Mattos dos Santos, Roniere dos Santos Fenner (Author)
1-16
PDF (Português (Brasil))
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Keywords
Block title
A etimologia de alguns vocabulários referentes à educação
2086
A construção da identidade da criança na Educação infantil numa perspectiva histórico-cultural
702
Importância do memorial enquanto estratégia de formação profissional no projeto veredas
569
A Educação Musical como campo científico
435
Consumismo: uma visão crítica
428