Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Olhares & Trilhas
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 25 No. 2 (2023): Número atemático
Vol. 25 No. 2 (2023): Número atemático
Published:
2023-12-01
Full Issue
Expediente (Portuguese)
Seção atemática
A educação para as relações étnico-raciais no ensino de Ciências da Natureza:
uma análise da Base Nacional Comum Curricular
Manuella Mattos dos Santos, Roniere dos Santos Fenner (Author)
1-16
PDF (Portuguese)
HISTORICAL TRAJECTORY OF SPECIAL EDUCATION POLICY IN BRAZIL
FROM EXCLUSION TO INCLUSIVE PERSPECTIVE
Catia Vaz, Lizandra Brasil Estabel (Author)
1-17
PDF (Portuguese)
Pedagogical practices in special education: collaborative teaching and group learning in the regular classroom
ensino colaborativo e aprendizagem em grupo na sala de aula
FRANCIELE RUSCH KÖNIG, Fabiane Romano de Souza Bridi (Author)
1-17
PDF (Portuguese)
Language
English
Español
Português
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Keywords
The Freirean Culture Circle as a knowledge production strategy for the formation of conscious bodies in Physical Education classes at a school in the Amazon region of Pará State
31
A construção da identidade da criança na Educação infantil numa perspectiva histórico-cultural
29
A etimologia de alguns vocabulários referentes à educação
23
Um breve histórico da alfabetização no Brasil: alguns apontamentos sobre políticas e métodos
21
Reading and Writing in Early Childhood Education Project – LEEI (2013-2023) : an analysis in three moments
20