PLANEJAMENTO ESTRATÉTICO E CITY MARKETING: A NOVA FACE DAS CIDADES NO FINAL DO SÉCULO XX

Autores

  • Georges José Pinto Mestrando em Geografia - UFU

DOI:

https://doi.org/10.14393/RCG2315256

Resumo

The objectives of the world big cities directors and owners of business entreprises at the end of the XX Century are: to produce the city's image, to foment its products and services, to project it in a globalizated world, to attract resources. The are the aims that have to be obtained in the beginning of the XXI Century. And how to get them? Using two ways: the strategic planning and the city marketing.

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Publicado

15-06-2001

Como Citar

PINTO, G. J. PLANEJAMENTO ESTRATÉTICO E CITY MARKETING: A NOVA FACE DAS CIDADES NO FINAL DO SÉCULO XX. Caminhos de Geografia, Uberlândia, v. 2, n. 3, p. 18–22, 2001. DOI: 10.14393/RCG2315256. Disponível em: https://seer.ufu.br/index.php/caminhosdegeografia/article/view/15256. Acesso em: 5 nov. 2024.

Edição

Seção

Artigos